دولت و ملت همدلی و هم زبانی انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان
 
مدیریت موفق در تنظیم بازار سیمان و فولاد با پایش مستمر
آقای وجیه‌اله جعفری به پایش کالا‌های منبع‌پایه با ایجاد کمیته‌ای ویژه از سوی وزیر صمت اشاره کرد و افزود: این مهم سبب شد تا قیمت کالا‌ها متناسب با شرایط روز مدیریت شود و افزایش قیمت‌های ناگهانی نداشته باشیم.
وی اضافه کرد: امروز بخشی از کاهش قیمت این کالا‌ها در کشورمان ناشی از کاهش قیمت جهانی است و باید با مدیریت مساله به شرکت‌ها و واحدهایمان کمک کنیم تا دوره بحران را پشت سر بگذارند.
رئیس هیئت عامل ایمیدرو گفت: با هماهنگی انجام شده، امروز موضوع پی‌جویی و اکتشافات در ایمیدرو به سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی محول شده و این مهم نخستین بار در استان خراسان جنوبی شکل اجرایی به خود گرفت.
جعفری افزود: جمع‌آوری داده‌ها و اطلاعات در محدوده‌ها سبب می‌شود تا کاداستر را به عنوان یک پایه اصلی برای ارائه اطلاعات داشته باشیم و فرآیند تولید اطلاعات به صورت موازی انجام نشود.
وی ادامه داد: به این ترتیب هر کس که بخواهد اطلاعات مازاد در کاداستر اضافه کند، باید محدوده در اختیارش قرار بگیرد تا در نهایت به نقطه استخراج برسیم.
معاون وزیر صمت گفت: در یک سال اخیر این هماهنگی‌ها سبب شد تا مجموعه‌های مختلفی از اکتشافات را در مناطق محروم داشته باشیم.
وی همچنین به ساماندهی دستورالعمل‌ها، تجمیع و ابلاغ آن‌ها اشاره کرد که با توجه به واگذاری پهنه‌های جدید به ایمیدرو کارساز خواهد بود.
لینک منبع خبر
نام نویسنده : روابط عمومی انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان
تاریخ بروزرسانی : 1401/08/15
تعداد بازدید : 3052
كليه حقوق اين پرتال متعلق به انجمن صنفي كارفرمايان صنعت سيمان مي باشد.
Powered by DorsaPortal